Прокопенко Н. А. Комплексний супровід учнів різних вікових груп [Електронний ресурс] / Н. А. Прокопенко, О. В. Кісєль, І. Б. Кіянчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 474-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_75 Запропоновано схему психолого-педагогічного супроводу дитини. Обгрунтовано, що схема-програма дозволить дитині безболісно прийняти та засвоїти нові соціальні ролі, успішно функціонувати в системі шкільних відносин. Обговорено роль кожного з учасників психолого-педагогічного супроводу. Визначено соціально-психологічні умови та компоненти для успішного навчання та розвитку дітей в системі шкільного навчально-виховного середовища.Предложена схема психолого-педагогического сопровождения ребенка. Обосновано, что схема-программа позволит ребенку безболезненно принять и усвоить новые социальные роли, успешно функционировать в системе школьных отношений. Обсуждена роль каждого участника психолого-педагогического сопровождения. Определены социально-психологические условия и компоненты для успешного обучения и развития детей в системе школьной учебно-воспитательной среды.